Pages

Wednesday, December 14, 2011

Next Year

Do you know the only person I constantly keep in touch with since last year till now is you?

Okay, talking bout the future, there’s still a lot of things waiting in front of me. Nearest, SPM. SPM gonna be the main reason for almost everything next year. ( SPM - Satu Perjuangan Maut ) 

Friend : Bhahaha sejak bila kau baca buku doe?
You : SPM la bro.

Friend : Library? Buat apa?
You : Study untuk SPM lah

Friend : Weh, kata nak pergi mamak?
You : Baca buku lagi bagus la weh. SPM nanti

Family : Eh tak boleh pergi hols la. Abg/Kakak/Adik nak SPM nanti. Ksian dia

Family : Ni, makan makanan yang elok, bagus untuk otak. Nanti nak jawab SPM senang

Yalah, nanti semua demi SPM. Nak date ke , hang ke, lepas SPM. PLKN pun lepas SPM. Elok sangat la tu kalau dapat PLKN. Apa-apa hal, lepas PLKN pulak ==’
Serious takut for SPM. A friend of mine said first2 je cuak, lpastu dah mcam exam biasa. Memanglah, so biarlah aku menikmati saat-saat cuak ni. Bila je lagi nak rasa? Last exam in school year yaw *haha bajetbajet je
Frankly, I’m afraid if lost contact with my friends. Especially that one particular person I’ve known. I know people will make their own way after SPM, maybe starts working, or move or even study abroad or better, get married -_- ( damn, I wonder from who I'll get the wedding invitation card from ) I’m not saying I want to stop them from doing that, I know it’s good for them to move on, well people do move on right, but haih , I’ll miss all the memories.
Okay, aku dh mula berdrama. Relax la mai, ada setahun lagi kay? Enjoy la kan? Hewhew. I mean enjoy my final year with the beloved and excel in SPM. Fighting !
Sorry merapu, I can’t sleep la. Mata taknak tdur. Dah try pejam mata lama-lama memang nak berjaga je. Kay, nak try tdur balik ( tah kali yang ke berapa punya cubaan ) . Nightnight folks (: